Saimor Abonnementsbetingelser
Senest ændret d. 6. maj 2020
Indledning
Disse abonnementsbetingelser supplerer Saimors handelsbetingelser som forefindes på Saimors side: https://saimor.dk
Betingelserne beskrevet heri omhandler udelukkende abonnementer, og har ikke relevans for dig som kunde, hvis du ikke opretter et abonnement hos os.
Kontakt
Saimor kan kontaktes via e-mail på [email protected] og tlf. +45 88 74 82 78. På vores butikssider har vi også livechat-mulighed, så du hurtigt kan komme i kontakt med os.
Abonnementsbetingelser
Betalinger der er abonnementsbaserede vil altid være separeret fra almindelige køb. Abonnementer vil som udgangspunkt fornye automatisk inden for den oplyste periode. Abonnementer betales forud, og et startet abonnement vil derfor koste dig den oplyste abonnementspris umiddelbart efter oprettelse og efterfølgende forskudt mængden af dage som beskrevet i produktbeskrivelsen. Du vil altid have mulighed for at se næste fornyelsesdato i dit abonnementsoverblik, som kan tilgås efter du er logget ind, og du besøger din “Ordrehistorik”. Her kan du også stoppe et aktivt abonnement, samt sætte automatisk fornyelse til igen. Har du ikke mulighed for at tilgå vores side, og ønsker at annullere dit abonnement, kan du kontakte os her: [email protected]. For hurtig håndtering, bedes du oplyse e-mail og/eller et ordrenummer. Abonnementer har aldrig nogen binding eller opsigelsesperiode, og en afbrydelse af fornyelse vil stadig give dig den periode du har betalt for. Ydelser købt via vores website oprettes og betales til Saimor, hvorfor opsigelse af denne aftale også foregår via vores platform.
Ved indgåelse af et abonnement, vil du modtage en kvittering for indgåelse af abonnementsaftalen samt en kopi af den på det tids gældende handelsbetingelser og abonnementsbetingelser i to separate pdf’er (abonnementsbetingelserne er identiske med de aktuelle abonnementsbetingelserne du læser her) per mail. Her vil fornyelsesperioden samt instruktioner til afbrydelse af fornyelsen også være beskrevet. Ved hvert efterfølgende træk, vil du også modtage en kvittering på din aktuelle e-mailadresse.
Udløber det betalingsmiddel, du har angivet ved indgåelse af din abonnementsaftale, eller bliver det på anden vis spærret, som resulterer i, at vi ikke kan trække for produktet, vil du modtage en e-mail med information om dette. Nogle produkter vil give dig mulighed for at rette betalingsmiddel i et par dage efter udløb af den aktive abonnementsperiode, så servicen ikke går tabt. Det er dog kun tilfældet, hvis det står beskrevet på siden produktet kommer fra. Den generelle håndtering af udløbne kort vil være, at du ved fejl i trækforsøg ikke vil få fornyet dit abonnement indtil du selv besøger dit abonnementsoverblik og opdaterer betalingsmidlet.
Har du brug for at stoppe brugen af et specifikt kortnummer, enten fordi du ikke længere ønsker træk på dette, eller fordi det udløber snart / er udløbet, kan du enten afslutte abonnementsaftalen og starte en ny, eller tage kontakt til os på [email protected]
Kortoplysninger
Når du handler hos Saimor behandles kortoplysningerne af QuickPay ApS, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard. Alle kortoplysninger håndteres i overensstemmelse med kortorganisationernes regler. QuickPay ApS, som modtager de indtastede betalingsoplysninger på deres side, sender forskellige typer af information videre til Clearhaus A/S, som indløser betalingen. Læs mere om behandling af disse oplysninger i vores privatlivspolitik.
Når du opretter et abonnement hos Saimor, opbevarer vi dine kortoplysninger hos QuickPay, så der fast kan trækkes det aftalte beløb. Saimor ser aldrig dine kortoplysninger, og opbevarer dem ikke steder, vi selv har kontrol og/eller direkte adgang til.